1

Тема: Сухий корм для кошенят!

Що порекомендуєте для кошеняти? Я новачок і хочу купити йому хороший сухий корм. Так важко визначитися, стільки марок! І ще, не знаю, чи варто брати корм преміум-класу або можна щось доступніше? Хотілося б, щоб він був смачний і поживний для маленького котика.

2

Re: Сухий корм для кошенят!

Вибір сухого корму дійсно не з легких, але важливо звертати увагу на склад. Для кошенят краще обирати той, що містить більше білка і жиру, щоб вони росли здоровими і активними. Я користуюся кормами типу Hill’s або Royal Canin, і кошенята завжди їдять з великим апетитом. Якщо шукаєте економніший варіант, можна звернути увагу на корм таких брендів, як Purina або Bozita. Вони теж якісні, але дещо дешевші.

3

Як ветеринар, я можу сказати, що правильне харчування для кошеняти — це основа здоров’я в майбутньому. Ідеально, якщо корм збалансований за всіма нутрієнтами — вітаміни, мінерали, омега-кислоти, що сприяють розвитку шкіри та шерсті. Пам'ятайте, що корм для кошенят має містити високий рівень протеїну, оскільки вони ростуть дуже швидко. І ще одне: для маленьких котиків варто вибирати корми з маленькими гранулами, аби їм було легше їсти.

4

yaroslavs написав:

Як ветеринар, я можу сказати, що правильне харчування для кошеняти — це основа здоров’я в майбутньому. Ідеально, якщо корм збалансований за всіма нутрієнтами — вітаміни, мінерали, омега-кислоти, що сприяють розвитку шкіри та шерсті. Пам'ятайте, що корм для кошенят має містити високий рівень протеїну, оскільки вони ростуть дуже швидко. І ще одне: для маленьких котиків варто вибирати корми з маленькими гранулами, аби їм було легше їсти.

Як експерт у галузі зоотоварів, можу порадити звернутися до магазину https://superpets.co.ua/sukhyi-korm-dlia-kosheniat/ у них великий вибір кормів для кошенят різних брендів: від економних варіантів до преміум-класу. Особисто я купую корм для своїх тварин саме там, бо вони мають широкий асортимент, і доставка завжди швидка.