Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтеся.
Активні теми Теми без відповідей
Форум – для обміну думками
Просимо звернути увагу: форум призначений для обміну думками і пряма реклама в ньому заборонена.
Параметри пошуку (Сторінка 28 з 112)
Теми користувача kateryna Виконати пошук
Знайдені повідомлення [з 676 по 700 з 2 785 ]
У меня опыта с Индией нет, но много слышал от знакомых предпринимателей. Вроде как по цене морская перевозка — это выход, но если бизнесу важна стабильность, нужно смотреть на то, как компания работает с маршрутами и партнёрами. С Индией не всё так отлажено, как с Китаем.
Здравствуйте! Кто подскажет, в какую компанию лучше обратиться, если интересует доставка груза из Индии? Товар — мебельные заготовки, вес приличный, думаю сразу о морской перевозке груза. Раньше возил только из Европы, а вот с Индией впервые, не знаю даже, с чего начать.
Дякую за пояснення, тепер стало трохи зрозуміліше. Але все ж лишається питання - яку службу краще обрати, щоб не переживати ні за терміни, ні за людяність у ставленні. Бо в такій ситуації важливі не лише формальності, а й підтримка та повага до близької людини.
Прошу вашої поради, бо опинився в дуже складній ситуації - у квартирі померла близька людина і тепер необхідно організувати перевезення тіла до моргу, але я зовсім не розумію, з чого почати. Чи потрібно одразу викликати швидку, щоб лікар офіційно констатував смерть, чи чекати поліцію, чи, можливо, відразу телефонувати у спеціалізовану службу, яка має транспорт і досвід у таких випадках. Дуже боюся зробити щось не так і допустити затримку, адже важливо, щоб усе відбулося правильно і з повагою.